Závěr
Hlavním cílem práce bylo vytvořit prototyp webové aplikace s prvky mapové sociální sítě. Aplikace disponuje možností uložit polohu navštívených míst v mapě, k tomuto záznamu uživatel přiřadí časový údaj, pomocí nichž si uživatel může svá data zobrazit v čase a název. Prototyp také umožňuje spojení takto do mapy zanesených informací pro dva až tři uživatele. Obsahuje mapové, databázové a programové řešení, která jsou plně funkční. Autor si osvojil základní principy při vývoji takového prototypu aplikace a získal cenné zkušenosti pro další osobní i profesní rozvoj. Vytvořená aplikace slouží jako autorova představa, jak by taková aplikace v možnostech začínajícího programátora měla vypadat. Veškerý programový kód je dostupný volně ke stažení ze stránek bakalářské práce (http://www.geoinformatics.upol.cz/dprace/bakalarske/vit20) nebo v repozitáři na stránce github.com/dominik-vit/maplay. Bude autorovou ctí, pokud tento prototyp může alespoň částečně pomoci někomu jiného v rozvoji svých vlastních projektů či jako inspirace. Cílem teoretické části práce bylo provést průzkum trhu a nalézt a popsat stávající produkty podobného zaměření, ať již na webové či mobilní platformě, které skýtají prvky sociální sítě. Tyto produkty byly podrobně popsány společně s rozdíly oproti vyvíjenému prototypu. V rámci teoretické části autor navrhnul mapové, databázové a programové technologie, které jsou vzhledem k jeho zkušenostem s touto prací nejvhodnější pro produkční prostředí. Snahou bylo porovnat různé alternativy a doporučit, jaké z nich by byly nejvhodnější. A to jak z pohledu začínajícího programátora, jakým byl na začátku on sám, tak i z pohledu realizace pokročilejších projektů. Je však nutné zmínit, že takové projekty bývají řešeny převážně proprietární cestou, na rozdíl od této práce. Ta měla mimo jiné zkusit technologie nabízené volně k použití na bázi free a opensource softwaru.